Google
Powered By Blogger

Monday 23 April 2007

Less Updates

huhu..

Blurr kejap aku untuk kali ni. Bagai sakai mendapat iPod, begitulah yang dapat disimpulkan sekiranya mahu ku gambarkan!

Aku mahu ikhlas menulis. Aku ingin menulis seikhlas yang boleh. Kerana aku rasa ikhlas itu sesuatu yang sangat mulia apabila dizahirkan. Sebagaimana mereka yang sebelum ini ikhlas dalam perjuangan mereka - berjuang menulis demi perjuangan.

Mengikut pengamatan aku, penulis-penulis biasanya mempunyai pengaruh tersendiri di dalam kehendak mereka menulis. Aku juga mengikuti dan menanti-nanti perkembangan penulis-penulis yang berjiwa besar dalam penulisan mereka seperti DSAI, Syamsiah Fakeh mahupun Saudara Hisyamudin Rais menerusi update terkininya melalui laman www. malaysia-today.net

Tulisan-tulisan seperti ini boleh buatkan kita asyik. Keasyikan yang boleh membuai-buai perasaan yang jarang kira rasai. Kadang-kadang boleh terpukau!

No comments:

SPONSOR LINK

Be A Millionaire in 360 Days!


View My Stats
Ads: