Google
Powered By Blogger

Sunday 22 April 2007

apa aku suka

Aku dah menonton filem arahan terbaru Mamat Khalid - Zombi Kampung Pisang. Mungkin untuk buat filem, cuma perlu ada pelakon, watak dan cara kerja. Asalkan pihak terlibat dapat habuannya, segala yang lain tidak ada kena mengena. Dari awal sampai habis ceritanya aku simpulkan kampung mereka jadi huru-hara akibat makanan yang dimakan sudah bercampur toksik bahana perbuatan manusia. Sudahnya turun pasukan rela, habis settle semua cerita. Menyanyi ramai-ramai - sampai habis. Aku pun tak paham apa yang cuba disampaikan ataupun mungkin cerita tu terlampau berat sampai tak tertanggung logikku untuk menaakul jalan ceritanya.

Seperti tulisan aku di sini aku tak mengharap apa-apa. Jikalau ada pun, itu ekstra! Bercerita panjang berjela-jela, jikalau tiada apa-apa tak ada gunanya juga. Namun baik juga ada sesuatu untuk dilakukan dari melakukan perkara sia-sia.

Aku nak menulis panjang. Tapi biarlah pendek dulu.

Sekianlah.

No comments:

SPONSOR LINK

Be A Millionaire in 360 Days!


View My Stats
Ads: