Google
Powered By Blogger

Tuesday 24 April 2007

Semua yang berlaku berpunca dari diri kita sendiri

Hari ini, telefon talian tetap aku berbunyi. Aku girang menjawab panggilan sebab bukan selalu telefon ini berbunyi. Walaupun pemanggil yang membuat panggilan ini kurang serius dalam perbualannya, aku dengan penuh sopan-santun melayan sahaja.

Selain itu, terdapat juga panggilan-panggilan melalui telefon bimbit yang aku sendiri tidak pernah menjangka panggilan seperti itu. Walaupun kebanyakannya dari nombor yang aku sudah pun mangli.

Seharian hari ini, aku sekadar mendengar lagu-lagu dari internet. Hanya keluar sekadar melangsaikan tugas mengepos barang kemudian balik rumah tapau nasi bungkus. Tiada apa-apa yang menarik! Cuaca di sekitar pula sekejap mendung, sekejap O.k.

Motorsikal aku hari ini buat hal pula setelah semalam aku merembas ia di jalan raya sekitar Ampang ini. Langsung tak buleh di hidupkan! huh.

Hidup ini ibarat roda. Aduh, mengeluh lagi..

No comments:

SPONSOR LINK

Be A Millionaire in 360 Days!


View My Stats
Ads: